Webáruházunk cookie-kat használ a vásárlási folyamat során. Felhívjuk figyelmét, hogy webhelyünk használatával elfogadja a cookie-k használatát!

Termékek Menü

Vásárlási feltételek

Vásárlási feltételek webáruházunkban:

A termék kiválasztása
A vásárlónak lehetősége van választani, illetve rendelni az áruház termékei közül. A vásárló a kiválasztott termékre kattintva megtekintheti annak bővebb ismertetőjét. Vásárlási szándéka esetén a megvásárolni kívánt terméket a „Kosárba” gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyezi. A Kosár „Megtekintés” gombjára kattintva megtalálja a vásárlás során kosárba helyezett termékeket, valamint a számla végösszegét és a szállítási költséget. Itt leellenőrizhetik rendelésük helyességét, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre, melyeket igény szerint módosíthatnak, javíthatnak is. A kosár automatikusan kiszámítja a rendelés végösszegét.

Felhívjuk vásárlóink figyelmét, hogy a webáruházunkban igyekszünk feltüntetni a termékek elérhetőségét, raktárkészletét, de mivel több száz termékünk van, ezért előfordulhat, hogy ez nem szerepel pontosan! A visszaigazolásként küldött "Feldolgozás alatt" rendelési állapot azt jelenti, hogy cégünk fogadta a megrendelést és feldolgozását megkezdtük, ellenőrizzük a raktárkészletet. A megrendelés teljesüléséről ez "Elküldve vagy Teljesítve" rendelési állapottal értesítjük vásárlóinkat emailben, és SMS üzenetet küld a szállítmányozó futár cég is (amennyiben a megadott telefonszám helyes, és alkalmas SMS küldésre).

Webáruházunk nem vállal felelősséget az esetlegesen elírt, tévesen megadott árak miatt, mivel a termékoldalak szerkesztése alatt webáruházunk folyamatosan üzemel, rendeléseket lehet leadni. Kérjük vásárlóinkat, tájékozódjanak az emailben küldött rendelési visszaigazolásokból.

 


A rendelés elküldése

Ha megfelelőnek tartja a kosárban elhelyezett termékek mennyiségét, leellenőrizte a végösszeget, és úgy döntött, hogy meg szeretné vásárolni őket, akkor egyszerűen kattintson a "Pénztár" gombra. Ezután lehetősége van kiválasztani, hogy már regisztrált vásárlóként szeretne-e belépni, új vásárlóként akar regisztrálni, esetleg regisztráció nélkül akar vásárolni.
Ha korábban már vásárolt áruházunkban, úgy adja meg a korábbi regisztráció során megadott e-mail címét és jelszavát. Ha új vásárlóként szeretne regisztrálni, akkor adja meg a vásárláshoz szükséges adatait, amelyeket a rendszer eltárol, és a legközelebbi vásárlás alkalmával már csak be kell jelentkeznie. Regisztráció nélküli vásárlás esetén adja meg számlázási és szállítási címét.
A következő lépésben válassza ki az Önnek megfelelő fizetési módot (utánvét azaz készpénz fizetés a futárnak, bankkártya, banki átutalás, Paypal). Ha egyetért a megrendelés tartalmával, akkor a megrendelés elküldéséhez kattintson a „Megrendelés” gombra.

Árak
Áraink a rendelés időpontjában érvényes listaárak, amelyeket a webáruházban a termékek mellett találnak. Az árak bruttó árak, az ÁFA-t tartalmazzák, azonban ezek az árak nem tartalmazzák a szállítási költséget. A szállítási költség a pénztár folyamat során a megrendelés véglegesítése előtt, valamint a Vásárlási feltételek között is megtalálható. Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítás után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől. A kosárba rakott termék ára és mennyisége -a vételi ajánlat- akkor válik  véglegessé, ha webáruházunk a megrendelést visszaigazolta , és a Vevő megkapja a "Megrendelés visszaigazolása" emailt. 



A rendelések feldolgozása
A rendelések feldolgozása 24 órán belül megtörténik.

Rendelési állapotok, a rendelés és kiszállítás folyamata:

Megrendelés beérkezése Visszaigazoló email-t kap a vásárló arról, hogy a  megrendelése webáruházunkhoz beérkezett, és megrendelési egyedi Megrendelési sorszámot kapott.
Feldogozás  Visszaigazoló email-t kap a vásárló arról, hogy a  megrendelésének feldogozását megkezdtük. Ellenőrizzük a termék elérhetőségét, a raktárkészletünket, szállítási határidőket
Visszaigazolás Visszaigazoló email-t kap a vásárló arról, hogy a  megrendelése feldolgozásra került, és webáruházunk milyen terméket, milyen mennyiségben és áron fog szállítani.
Elküldve Visszaigazoló email-t kap a vásárló arról, hogy a  megrendelését átadtuk a futárszolgálatnak, és várható a házhoz szállítás, vagy a csomagpontra érkezés mikorra várható
   


Adatbeviteli hibák javításának lehetősége
Az adatbeviteli hibák javítására a vásárlónak a„Megrendelés” gomb megnyomása előtt van lehetősége.

Visszaigazolás

Minden rendelésről e-mailben visszajelzést küldünk. Ez azt jelenti, hogy a rendelés feladását követően egy automatikus e-mailt kap a rendelés beérkezéséről. Kérjük, hogy megrendeléskor adja meg mobil telefonszámát, hogy az esetleges kérdéseinket és a szállítással kapcsolatos részleteket egyeztetni tudjuk. Telefonos egyeztetés esetén hívja az ügyfélszolgálatot vagy az e-mailben található telefonszámok bármelyikét.

Fizetési feltételek
Áruházunkban az alábbi fizetési módok választhatók:

Banki előreutalás - a megrendelés visszaigazolása után díjbekérő kerül kiküldésre, ami tartalmazza az utaláshoz szükséges adatokat, a csomagban megküldésre kerül a végszámla. 

Amennyiben a rendelés leadása után maximum 3 munkanappal nem érkezik meg a rendelés ellenértéke, akkor automatikusan törlésre kerül a megrendelés.

PayPal fizetés – ez egy automatikusan végrehajtható fizetés, a kártyás fizetéshez hasonló, biztonságos rendszer.

Utánvéttel történő fizetésre. Utóbbi esetén a teljes vételárat szállítási költséggel együtt a küldemény átvételekor kell kifizetni készpénzben a küldemény kézbesítőjének. 
A különböző fizetési feltételekkel kapcsolatos szállítási díjak a "Szállítás"  pontban vannak  részletezve.

Számlázás

Számláját elektronikus úton a megrendelésben megadott e-mail címre küldjük.

Ha számláját nyomtatott formában szeretné megkapni , kérjük jelezze a megjegyzés rovatban,vagy a megrendelése leadását követően e-mailben, telefonon..

Szállítás    

A küldemények kézbesítése, szállítása Express One futárszolgálattal, történik. A termékek szállítási ideje várhatóan 1-2 munkanap, egyes termékekre megrendelést veszünk fel. A várható szállítás időpontját a visszaigazoló e-mail is tartalmazza. A szállítás időpontjáról lehetősége van egyeztetni a visszaigazoló e-mailben található telefonszámon.

Szállítási módok: Express One futárszolgálat, házhozszállítás
Kiszállítási idő:1-2 munkanap a raktáron lévő termékekre.
Kérjük adják meg megrendeléskor mobil telefonszámukat is, így a várható kézbesítésről SMS értesítést  is küldünk.

Szállítási díjak:

Bruttó 60.000.- forintos megrendelés felett ingyenes szállítást biztosítunk.

  • Utánvételes vásárlás esetén 0-20.000.- Ft vásárlási értékig : 1.990.- Ft  
  • Utánvétes vásárlás esetén 20.001-60.000.- Ft vásárlási értékig: 2.550.- Ft
  • Előreutalás, bankkártyás - és PayPal  fizetés esetén 0-60.000.- Ft között: 1.990.- Ft 

20 kg feletti megrendelés esetén egyedi szállítási költséggel tudjuk biztosítani a rendelés kiszállítását, a rendelés összegétől függetlenül. Ebben az esetben telefonos egyeztetés történik a megrendelővel.

Csomagját az Express One  futárszolgálat munkatársai fogják kiszállítani Önnek utánvételes- helyszínen fizetendő csomagként.

Olyan esetben válassza ezt a szállítási módot, ha olyan címet ad meg, ahol megoldott, hogy valaki átveszi és kifizeti csomagját.Így tudjuk biztosítani a 1-2 munkanapon belüli szállítást!

Különös feltételek:

  

  • Egyes termékeket, pl fogfehérítő termékeket, kizárólag fogorvosi rendelők, fogorvosok, dentalhigienikus szakemberek részére értékesítünk.
  • 20 kg összsúlyú feletti megrendelés esetén egyedi szállítási költséggel tudjuk biztosítani a rendelés kiszállítását, a rendelés összegétől függetlenül. Ebben az esetben telefonos egyeztetés történik a megrendelővel.

 

A szállítást feltételei, elállás
Ha a webáruház a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott áru nem áll rendelkezésére, illetve a megrendelt szolgáltatást nem áll módjában nyújtani, köteles erről a megrendelőt tájékoztatni.  A webáruház nem köt szerződést kiskorúakkal. A megrendelő a kereskedelmi feltételek elfogadásával nyilatkozik arról, hogy nagykorú.

Felhívjuk vásárlóink figyelmét, hogy a webáruházunkban igyekszünk feltüntetni a termékek elérhetőségét, raktárkészletét, de mivel több száz termékünk van, ezért előfordulhat, hogy ez nem szerepel helyesen! Technikailag előfordulhat, hogy egyidejűleg több vásárló rakja kosárba ugyanazt a terméket, ami a valós raktári elérhetőséget módosíthatja. 

Webáruházunk nem vállal felelősséget az esetlegesen elírt, tévesen megadott árak miatt, mivel a termékoldalak szerkesztése alatt webáruházunk folyamatosan üzemel, rendeléseket lehet leadni.Kérjük vásárlóinkat, tájékozódjanak az emailben küldött rendelési visszaigazolásokból.

Egyes termékeket, pl. fogfehérítő termékeket, kizárólag fogorvosi rendelők, fogorvosok, dentalhigiénikus szakemberek részére értékesítünk.

Mikor tekintjük teljesítettnek a megrendelést?

A megrendelő által megrendelt, visszaigazolt és  futárszolgálatnak átadott termékek a futárszolgálatnak történő átadáskor teljesítettnek minősülnek. Webáruházunk visszaigazolást küld a megrendelőnek a megrendelés elküldéséről, az Express One futárszolgálat SMS és/vagy email értesítést küld a megrendelőnek a szállítás várható érkezéséről ( időablakban), az esetleges fizetendő utánvétel összegéről. A futárszolgálat 2 ízben kísérli meg kézbesíteni a megrendelt csomagot.

Sikertelen kézbesítés esetén a megrendelő csomagját az Express One futárszolgálat visszakézbesíti webáruházunknak. Amennyiben a megrendelő nem vette át  a csomagját, vagy sikertelen volt  a kézbesítés, az újbóli kiszállítás költségeit is a megrendelőnek kell megfizetnie, és a szállítási költség számlázásra kerül. Számlázásra kerül akkor is a második kiküldés szállítási költsége, ha a megrendelt termékek kosárértéke miatt a kiszállítás ingyenes lett volna.Mivel az első kiszállításkor a webáruházunk vállalta a kiszállítás költségét, így az újbóli kiszállítás költsége a megrendelőt terheli.

A termék visszaküldése
A terméket csak eredeti állapotában és csomagolásában, hiánytalan mennyiségi, minőségi állapotában vesszük vissza, a kézbesítéstől számított 14 napon belül. Ilyenkor, ha nem csere termékről van szó, hanem visszaküldésről,a szállítási költségek a megrendelőt terhelik. A termék cseréje esetén a szállítási díjat cégünk vállalja.


Szerződéskötés feltételeire vonatkozó tájékoztatás
A szerződéskötés nyelve magyar,  a vásárlási feltételek elfogadásával a Vásárló önmagára nézve elfogadottnak tekinti a szállítási feltételeket.

Elállási jog/ Visszaszolgáltatási garancia
A megrendelő a szerződéstől 14 munkanapon belül indokolás nélkül elállhat. A megrendelő az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette. Az értékesítő köteles a megrendelő által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő harminc napon belül visszatéríteni.
A megrendelő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő költségeket. A megrendelőt ezen felül egyéb költség nem terheli. Az értékesítő azonban követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. Ha az elállási jog alapján visszaszállított áru nincs kifogástalan, újra eladható állapotban, akkor a megrendelő kártérítésre kötelezett, amennyiben az áru állapotának romlását, tönkremenését, vagy visszaadásának másmilyen ellehetetlenülését szándékosan vagy hanyagságból idézte elő.
Amennyiben a termékről felbontás során a kézbesítést végző személy (postai kézbesítő, futár) jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék pótlását biztosítjuk. Ilyen esetben kérünk értesítést, fényképeket,részletes  leírást a csomagban esett kárral, sérüléssel kapcsolatban és kérjük együttműködésüket az ebből eredő károk elhárításában.  Bármilyen nemű sérülést, tartalomhiányt a küldemény kézbesítése során az átadó-átvevő közötti tényállási jegyzőkönyvnek kell tartalmaznia! Utólagos tartalomhiányért, esetleg sérülésért felelősséget vállalni nem tudunk!
Az elállási jog gyakorlására vonatkozó 17/1999. Kormányrendelet szövegét letöltheti a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság honlapjáról.

Tulajdonjogi kikötés
A leszállított áru a vételár teljes kifizetéséig a szállító tulajdonában marad!

Megrendelés módosítása, törlése

A 2001. évi CVIII. törvény értelmében a megrendelés leadásakor a vásárló felé azonnal értesítést küld az eladó webáruház szoftvere a rendelés felvételének tényéről. Ez az értesítés nem minősül az eladó és a vásárló között létrejött szerződésnek! Csupán jelzi a vásárlónak, hogy rendelési igényét rendszerünk regisztrálta és továbbította az eladó illetékes munkatársa felé.

Az eladó a rendelés teljesítésének megkezdéséig megadja a lehetőséget a vásárlónak rendelése visszavonására elektronikus úton, vagy telefonon. A rendelés teljesítésének megkezdésekor a vásárló e-mailben és/vagy telefonon és/ vagy sms-ben értesítést kap a teljesítés várható időtartamáról, ekkor a megrendelését a webáruházunk átadta a futárszolgálatnak, és a megrendelést teljesítettnek minősítjük!

A Megrendelés elküldése után törölt megrendelések kézbesítését a Express One futárszolgálat megkezdi. Az átvett megrendelések vásárlásától a megrendelő 14 napon belül indoklás nélkül elállhat, a megrendelt termékek összegét, a szállítási díj levonásával utaljuk vissza a  megrendelő által megadott bankszámla számra. Csak sértetlen csomagolású, hiánytalan terméket áll módunkban visszavásárolni.

 

 

Ha kérdése maradt, kérjük jelezze ügyfélszolgálatunk felé az ugyfelszolgalat@doktormarket.hu, info@doktormarket.hu, iroda@doktormarket.hu email címeken, vagy 06-20-809-88-00 telefonszámon munkanapokon 8.00-16.00. között.

Jó vásárlást kívánunk!